• Strona główna
  • O Nas
  • Kursy

    Kategorie kursów

    • Dla branży MLM
    • Dedykowane Przedstawicielom Betterware
    • Wszystkie kursy
    MLM od kuchni

    MLM od kuchni

    349.00 zł
    Czytaj więcej
    Akademia Lidera

    Akademia Lidera

    890.00 zł
    Czytaj więcej
  • Sklep
  • Kontakt
    Masz jakieś pytania?
    +48 531 761 833
    biuro@magdalenaszewczuk.pl
    Kursy | MagdalenaSzewczuk.plKursy | MagdalenaSzewczuk.pl
    • Strona główna
    • O Nas
    • Kursy

      Kategorie kursów

      • Dla branży MLM
      • Dedykowane Przedstawicielom Betterware
      • Wszystkie kursy
      MLM od kuchni

      MLM od kuchni

      349.00 zł
      Czytaj więcej
      Akademia Lidera

      Akademia Lidera

      890.00 zł
      Czytaj więcej
    • Sklep
    • Kontakt

      News

      • Strona główna
      • Blog
      • News
      • Kurs online – jak wybrać?

      Kurs online – jak wybrać?

      • Wysłane przez Magdalena Szewczuk
      • Kategorie News
      • gallery
      • gallery
      • gallery
      • gallery

      Dziś nie musisz ruszać się z domu, by móc zdobywać nową wiedzę i rozwijać swoje umiejętności. Wystarczy dostęp do Internetu, chęci i… coś jeszcze – dobry kurs! Wśród tysięcy szkoleń oraz lekcji online, trudno znaleźć te naprawdę wartościowe. Jak wybrać kurs online, by mieć gwarancję jego skuteczności i nie wyrzucić pieniędzy w błoto?

      Świat internetowych szkoleń wabi i kusi. Co rusz pojawiają się nowe propozycje, a w sieci możemy nauczyć się wszystkiego – od szydełkowania po zarządzanie nieruchomościami. W tej mnogości opcji łatwo się pogubić. Dlatego zanim zdecydujesz się na kurs online, sprawdź czy będzie on wart Twojego czasu i pieniędzy. Jak? Poznaj kilka przydatnych wskazówek.

      Poznaj twórcę kursu

      Sprawdź, kto stoi za interesującym Cię kursem. Powinna być to wiarygodna, transparentna osoba, której wiedzę i doświadczenie łatwo zweryfikujesz.

      Poszperaj w portalach społecznościowych, wrzuć nazwisko autora kursu w wyszukiwarkę. Od jak dawna zajmuje się danym tematem? Jakie ma osiągnięcia? Czy jesteś w stanie określić jego praktyczny dorobek? Słowo „praktyczny” to klucz – ponieważ korzystając z kursu online, nie chcesz suchej teorii, a raczej rzeczowej wiedzy popartej doświadczeniem. Płacąc za szkolenie masz prawo wymagać, by Twój nauczyciel był ekspertem w swojej dziedzinie.

      Jeśli masz problemy ze znalezieniem informacji na temat konkretnego specjalisty, potraktuj to jako sygnał ostrzegawczy. Inwestuj we współpracę z taką osobą, która ma wyrobioną markę osobistą i pozycję adekwatną do tego, co oferuje.

      Zwróć uwagę na szczegóły

      Czasami już sama strona internetowa, na której sprzedawany jest kurs, może być dla Ciebie cenną wskazówką. Brzydkie, niechlujne strony odrzucają nas nie bez powodu – świadczą o tym, że tworzono je w pośpiechu, bez szacunku do odbiorcy. Błędy językowe, agresywne przyciski, brak jasnych informacji o kursie i jego autorze powinny zapalić Ci czerwoną lampkę.

      Profesjonalna i dobrze zredagowana strona kursu to taka, która jest przejrzysta. Znajdziesz na niej wszystkie istotne wiadomości na temat szkolenia, regulamin zakupu oraz politykę prywatności.

      Sprawdź zawartość kursu

      Jeszcze zanim kupisz kurs online, powinieneś móc zapoznać się z jego dokładnym programem czy spisem treści. Czego nauczysz się w trakcie szkolenia? To tak naprawdę najważniejsze dla Ciebie jako kursanta, ponieważ płacisz właśnie za konkretną wiedzę i dostęp do określonych umiejętności.

      Uważaj na zbyt ogólne opisy kursów. „Nauczysz się, jak zostać skutecznym sprzedawcą” niewiele Ci mówi, prawda? Szukaj raczej precyzyjnych, bardziej szczegółowych informacji, np. „nauczysz się przeprowadzać skuteczne rozmowy sprzedażowe”, „zyskasz umiejętność tworzenia atrakcyjnych prezentacji”. Na podstawie takich danych możesz ocenić, czy właśnie tego kursu potrzebujesz i co z niego wyniesiesz. Jeśli nie umiesz znaleźć ich na stronie internetowej, nie bój się zapytać.

      Oceń, czy to forma dla Ciebie

      Kursy online przybierają różne formy. Czasami to seria nagrań audio lub wideo, czasami materiały PDF lub interaktywne ćwiczenia. Wybrany przez Ciebie kurs powinien odpowiadać Twojej ulubionej metodzie nauki.

      Autor szkolenia powinien poinformować, w jaki sposób udostępnia treści kursu. Najbardziej uniwersalne są formy mieszane, łączące zarówno nagrania jak i teksty, często również zawierają praktyczne ćwiczenia. Jeśli jednak bardzo nie lubisz czytać, nie kupuj szkolenia opartego głównie na dokumentach tekstowych. I odwrotnie – jeżeli najlepiej uczysz się czytając, daruj sobie kurs oparty wyłącznie na filmach.

      Jeśli dalej masz wątpliwości i nie wiesz, jak wybrać kurs online – pytaj. Zasięgnij opinii znajomych, szukaj informacji w Internecie, a w końcu zwracaj się bezpośrednio do twórców kursów. Porównuj ze sobą różne szkolenia. Pozwól też działać intuicji. Gdy czujesz, że dany kurs jest dla Ciebie i masz zaufanie do jego autora, to może warto pójść za tym wrażeniem?

      • Share:
      author avatar
      Magdalena Szewczuk
      Magdalena Szewczuk – od 2002 ekspert w budowaniu sieci konsumenckich, praktyk Time Line Therapy, NLP i Trener biznesu. To kobieta, która ma odwagę marzyć, przekuwać te marzenia w cele, a cele konsekwentnie realizować. W swoim życiu stawia sobie poprzeczkę bardzo wysoko i jest w 100% zaangażowana we wszystkie swoje projekty. Na co dzień chętnie dzieli się wiedzą z zakresu sprzedaży, marketingu, budowania zespołów i osiągania celów. Nieobcy jest jej również temat psychologii w biznesie. W trakcie dotychczasowej kariery nauczyła się, że najlepsze efekty przynosi działanie z pasją. Dlatego na co dzień inspiruje i zachęca kobiety do spełniania marzeń – właśnie to daje jej najwięcej satysfakcji. Pomaga im budować pewność siebie, rozwijać kreatywność i realizować własny potencjał, a wszystko po to, by mogły żyć pełnią życia. Organizuje wydarzenia dla kobiet, buduje Klub kobiet przedsiębiorczych. Cały czas również szuka osób, które chcą od życia czegoś więcej. Szukają możliwości, są otwarte i gotowe podjąć zupełnie nowe działania.

      Poprzedni post

      Kursy online – dlaczego warto z nich korzystać?
      2 stycznia 2019

      Następny wpis

      Przepis na sukces
      3 stycznia 2019

      Może Ci się spodobać

      portfolio-course-3
      Przepis na sukces
      3 styczeń, 2019
      kursy.magdalenaszewczuk.pl (7)
      Kursy online – dlaczego warto z nich korzystać?
      1 styczeń, 2019

      Wyszukaj

      Kategorie

      • News

      Najnowsze kursy

      MLM od kuchni

      MLM od kuchni

      349.00 zł
      MLM bez tajemnic

      MLM bez tajemnic

      99.00 zł
      Akademia Lidera

      Akademia Lidera

      890.00 zł

      Artykuły

      Przepis na sukces
      03sty2019
      Kurs online – jak wybrać?
      02sty2019
      Kursy online – dlaczego warto z nich korzystać?
      01sty2019
      logo-kursy-magdalenaszewczuk

      +48 531 761 833

      biuro@magdalenaszewczuk.pl

      FIRMA

      • O Nas
      • Blog
      • Kontakt
      • Zostań wykładowcą

      WSPARCIE

      • FAQ
      • Kontakt

      POLECANE

      • MagdalenaSzewczuk.pl
      • CzerwonaSzpilka.pl
      • MLMBiznes.pl
      • PieknoNatury.com.pl

      2018 © Magdalena Szewczuk
      Wdrożenie: Artur Krzyk

      • REGULAMIN ZAKUPÓW
      • POLITYKA PRYWATNOŚCI

      Jesteś instruktorem?

      Możesz dołączyć do grona naszych nauczycieli i budować społeczność wokół swoich kursów. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły współpracy, którą proponujemy najlepszym z najlepszych w swoim fachu!

      Dołącz do naszej kadry!

      Zaloguj się przy użyciu konta swojej strony

      Zgubiłeś hasło?

      Nie jesteś jeszcze członkiem? Zarejestruj się teraz

      Register a new account

      Are you a member? Login now